Monday, December 28, 2020

Aku yang bodoh


 
Sumpah, tiada niat
Untuk aku
Mendustakan kita
Berat hatiku, sepi, jauh
Engkau pergi
 
Bodohnya aku melepaskanmu
Sesal yang kurasa menghantui diriku
Sampainya hatiku
Lukakan cintamu
Pedih kau rasa dulu
Kini dekatku
 
Sumpah, aku berdosa
Permain ragamu
Menghina dirimu
Berat hatiku, sepi, jauh
Engkau pergi
 
Bodohnya aku melepaskanmu
Sesal yang kurasa menghantui diriku
Sampainya hatiku
Lukakan cintamu
Pedih kau rasa dulu
Kini dekatku
 
Bodohnya aku melepaskanmu
Sesal yang kurasa menghantui diriku
Ya bodoh. Aku lah manusia itu.
Yang kau panggil bodoh.
Yang kau maki tiap kali marah.
Yang kau jadikan tempat menunjukkan ekspresi itu.
Itu cara kau meluahkan apa yang kau rasa.
Tapi aku lihat dari sisi berbeza.
Memang salah aku.
Terlalu over protective,
Maafkan aku. Yang selalu membuat kau terlalu lama menunggu.
Sampai akhirnya kau pergi.
Jauh dari diri ni.
Melupakan dan cuba untuk move on.
Maafkan aku.
Mampukah aku?
Mampukah aku?
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...