Friday, October 28, 2011

Pesananku...

Ditujukan khas buat suamiku tercinta... En Irul Shamrul...

Saya tak mahu menjadi teman wanita, saya nak menjadi orang yang awak panggil isteri.

Saya tak mahu menjadi pembawa luka, saya nak menjadi orang yang merawat luka.

Saya tak mahu jadi penambah beban, saya nak menjadi orang yang sentiasa di sisi awak untuk meringankan beban yang awak tanggung.

Saya tak mahu menjadi insan yang sempurna, saya hanya mahu menjadi orang yang bisa menyempurnakan hidup awak selamanya.

Saya tak mahu jadi pembawa duka, saya hanya mahu memberi awak sinar bahagia.

Kehadiran awak membuat saya tersenyum gembira. Kekasih halal yang diberikan olehNya.

Saya hanya berharap awak boleh mebawa saya ke jalan yang dirahmatiNya.
bersama meraih cinta dariNya jua bersama.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...