Monday, October 10, 2011

birthday party my boy....

Assalamualaikum...cerita pasal perampas..merampas buat saya rimas... ermph... nak cerita tentang yang happy lappy pula...hehehehe...

last saturday, birthday my boy.... raziQ tomei... saya dan mr hubby sepakat untuk adakan kenduri doa selamat dan birthday party untuk tomei saya... meriah sangat...

terima kasih kepada mereka yang sudi hadir....tahun ni memang tak disangka sangka... balik dari sabah, kami masih dalam mood honeymoon actually...

then bila tomei request nak celebrate his birthday, mr hubby pun setuju... saya ni ikut saja....segala kelengkapan dah dibuat... dan tak disangka majlis berjalan dengan begitu meriah dan jayanya...kegembiraan terpancar di mata tomei dn mr hubby... begitu juga dengan saya....

dan paling membuatkan saya malu apabila ada yang mengusik..bila raziQ tomei nak dapat adik..? tergamam... saya lihat muka mr hubby...dia lihat muka saya...dan berderai tawa kami berdua.... memang nak sangat... tapi Allah belum izinkan... nak bagi kami dalam mood honeymoon lama sikit...

InsyaAllah... jika Allah izinkan.... mr hubby pernah jatuh...pinggang dia terhentak..dan masalah pinggang dia masih belum pulih sepenuhnya...untuk recover, ambil masa yang lama....sabar jer lah... ada rezeki tak ke mana...

gambar yang ada amat amat lah romantiknya...hehehehe..so..saya tak boleh upload...biarlah hanya kami berdua yang lihat dan simpan... jika nak.... boleh lah datang ke rumah saya... saya printkan gambar tu.... kenangan yang mahal....

yang boleh saya uploadkan hanyalah gambar kek tomei saya.... this year dia dapat 3 kek... satu saya beli...satu daddy dia beli dan satu cikmi dia belikan... suka la dia....

birthday tomei saya dan saudara saya yang terdekat sama bulan, so saya masukkan sekali nama mereka... meriah kan bila celebrate ramai ramai....ni perasa coklat blueberry...di buat oleh rakan fb saya.... memang cantik dan sedapppppp...

dan ini gabungan idea daddy mummy dan tomei.... tomei dan daddy suka main angry bird...tomei dan mom pula suka tengok siri penyiasatan conan...so...gabungkan bersama gambar tomei....cantikkan..? kek ini chocolate indulgence...dari secret recipe... memang la tak bole nak cakap kesedapannya...favorite saya dan tomei.....


ini juga dari secret recipe.... hadiah dari cikmi buat raziQ... tapi rasanya kopi.....badam dan sedikit campuran hazelnut...

tahun ni dan tahun tahun sudah, seperti biasa..... adalah party untuk anak anak.... dan tahun ni kami sediakan banyak hadiah...dan alhamdulillah..semuanya habis....tomei pula, dapat banyak hadiah....... terima kasih ye semua.... 

kalau tahun lepas, klien saya ada hadiahkan dia Game Boy... this year pula tomei dapat banyak jam tangan.... antaranya...GA Blue..G Shock...Baby G...Casio....dan banyak kereta control.....uish...macam tau tau je yang tomei request....hehehehe......

anyway, semua berjalan dengan jayanya...saya sangat bersyukur....terima kasih Allah....terima kasih sayang... abang buat majlis ni happening dan meriah sekali.....

dialah yang bertungkus lumus memasang banner....decoration dan balloon yang banyak sangat tu....memang cantik......terima kasih encik Shamrul Siharku sayang... i love u....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...