Thursday, October 27, 2011

raziQ tomei.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

Hari ni nak citer pasal anak saya yang tomei tu..... uish..geram pun ada.... nak geget geget jer dia.... ermph... dia dah attend drawing class hari tu.. so.. bole la dia melukis... mr cheng yang jadi mentor dia tu bukan main puji... dia bijak dan willing to study more...

hari ni... dia dok menconteng kertas lukisan... macam macam yang dia lukis.... ermph.. lukisan pertama dia akan di framekan... gambar buah buahan tempatan.... macam tak sangka tomei mampu melukis dengan baik...


harapnya dia akan terus berusaha....semoga dia menjadi anak yang bijak dan terus berusaha untuk mempelajari dan menikmati kehidupan ini...

dan kali ini juga saya sedang mencari set golf untuk dia...seperti yang saya janjikan... dia akan di hantar ke kelas golf cuti semester ni...dah survey beberapa tempat.. dan rasanya kat pulai spring regenya ok... tengah ada offer... boleh la.. better than nothing....

dan mom pula... insyaAllah....next week akan start gym class.. sementara tomei attend swimming class mom boleh lah buat kardio... dan gym sekali... ermph.... sesambil tu... mom ada new activity.... ermph.. apa yerk namanya... nak buat bonzai dari manik... sweet sangat... belajar dia tak la susah sangat... bolehlah....

inilah hasil pertama saya... thanks to my client..Puan Wahidah Wahab atas usaha memberi bimbingan dan dorongan kepada saya untuk mempelajarinya... sangat berbesar hati dan gembira apabila dapat bersama sama berkongsi kegembiraan bersama dengan beliau...

Puan Wahidah ni seorang yang sangat sangat kreatif...hasil kerja tangannya menawan hati saya... beliau memang seorang yang baik hati....rasa macam dah kenal bertahun tahun...walaupun baru kenal.... sangat friendly....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...