Wednesday, October 19, 2011

Salah sangka...



Assalamualaikum.... setiap kali mendengar lagu ini pasti mengingatkan saya kepada seseorang yang amat penting dalam hidup saya....

Mungkin saya akan kahwin dengan beliau andainya beliau masih hidup.... arwah abang lan....

tetapi semuanya dah ditakdirkan.... mungkin kerana mr hubby ada iras iras arwah... maka saya jatuh cinta kepadanya... dan cinta saya kepadanya akan saya jaga sehingga ke akhir hayat...

saya tak mahu kehilangan cinta saya.... cinta pertama saya.... mr hubby cinta pertama saya....dialah yang mengajar saya erti rindu....kasih sayang dan cinta....

arwah abang angkat saya tinggalkan saya ketika beliau nazak...di saat kematiannya, saya tiada disisi... dan saya merasai sangat sangat sedih dan menyesal.... kerana itulah cinta yang hadir dalam hidup saya akan saya jaga hingga ke akhir hayat....

saya pasrah kerana ditakdirkan berkahwin dengan mr hubby.... beliau merupakan insan yang amat saya cintai.... saya kasihi....dan takkan mungkin saya berpaling lagi... hanya dia yang mampu membahagiakan saya...terima kasih sayang....

hanya dirimu yang bertakhta dihati ini.... chewah... it's true dear....i love u till my end of my life....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...