Tuesday, October 25, 2011

seharian bersama lelaki pujaan...

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

ermph... seronoknya bila kita bercuti dan meluangkan masa bersama keluarga tercinta...biasanya bila kita dalam keadaan down atau tengah menyanyah tak tentu hala... kita dok bersama yang tersayang... memang best..

jom layan gambar gambar yang sempat di ambil ketika kami bercuti...


kami bertiga... saya .. tomei n mr hubby.... di mana? betul... pizza hut.... ermph.. tomei suka makan pizza... saya lak..just like like je.. dok melayan mereka mereka ini...

favorite kami...

dulu mr hubby tak pandai nak makan.. tapi sekarang ni salah satu favorite soup dia.. ermph.. kalau tomei lak.. dia suka cicah ngan garlic bread...

masing masing kalau dah makan.. tak perasan gambo di ambik....

tomei tak mo makan dulu coz... garlic bread tak sampai lagi... biasalah dia... layan jer... kalau duduk sebelah daddy aje.. senang sikit mummy dia... hahaha... tak payah susah susah nak layan dia coz daddy dia rajin melayan...

hari ni mom nak rasa nasi ayam dia... ermph... tak sedap... tak recommend la... memang tak sedap.. hampeh.. sudahnya tak cuit pun...

hari ni order pizza chomel kata tomei saya... air dia dah habis... pizza baru sampai... uish.. lambat.... cam kura kura....
dan ini juga favorite kami sume... chicken wings.... hehehe... tomei suka makan wing... mom pun sama.. dulu mr hubby suka makan drumstick... sekarang ni dah beralih arah.....

dah kenyang bagai nak apa... kami pun meneruskan perjalanan kami iaitu shopping menyopping.. hahaha...

 mr hubby punya... cantik.... dan saya sangat berkenan... actually gi kedai jam tu nak betul jam saya coz terlanggar batu, ada skru tertanggal... yang ori kena order... so... sangat sedih meninggalkan jam saya... tapi tak lagi... coz.....mr hubby belikan yang baru.. buat ganti ganti katanya....

ermph... terlanjur kat kedai jam... belikan sekali bapa mertuaku punya jam.. hahahaha....3 in 1... ermph.... apalagi aktiviti kami hari tu yerk....

ermph.... banyak yang kami buat bersama sama.... thanks dear...coz temankan saya dan melayan saya sampai tak keje..hahahaha........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...