Thursday, October 27, 2011

mom activities...

ermph... sambungan citer pasal puan wahidah....




ini antara hasil kerja tangan puan wahidah.. sangat kreatif kan..?


inilah dia puan wahidah... saya dengan tudung senget.. ntah macam apa...hahaha... but it's okay...sangat gembira dapat berkenalan dengan beliau..rasa sangat bertuah kerana dapat mempelajari banyak benda dari beliau tau...

dan ini salah satu hasil kreativiti beliau...

akuarium di rumah beliau memberi aspirasi kepada saya untuk berusaha gigih agar dapat menjadi seperti beliau.... mempunyai dan menikmati wang yang ada.... sebahagian disimpan..sebahagian diberikan kepada mereka yang berhak dan sebahagian untuk diri sendiri...

sebagai seorang yang agak muda, saya sangat bersyukur kerana berjumpa dengan mereka mereka yang mewarnai hidup saya dan memberikan banyak inspirasi kepada saya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...