Tuesday, January 24, 2012

Alhamdulillah....



Assalamualaikum... dapat aura baru balik dari bercuti bersama family tersayang... ermph.. beberapa masalah yang membelenggu diri telah pun dapat diselesaikan...

bak lagu arwah Izwan Pilus ni... seronok sangat... mr hubby pun lebih bersikap terbuka setelah saya menerangkan apa yang saya inginkan... sebenarnya bila kita berterus terang tu memang perit, tetapi alhamdulillah... kesannya memberi impak dalam kehidupan kita...

saya ingin menjadi sepositif yang mungkin, kerana itulah saya cuba menjadi lebih rasional... so kepada mereka yang ingin mengadu domba, lupakan saja ye... u can do whatever u want.. but... do i care?...

hayati k maksud lagu tu.. kami memang saling mencintai... saling memerlukan... so... fikirlah sendiri...dan ini juga lagu yang mr hubby tujukan buat saya... so... kalau dia sukakan awak, think twice ok...rasanya kamu tu hanya bertepuk sebelah tangan... malu der....

bestkan lagu ni... kenangan arwah Izwan Pilus tu... dan akhir sekali mr hubby nyanyikan lagi lagu ini dan ia menguatkan lagi perasaan cinta kami.... so...memang kami pernah melalui saat saat getir di duga dengan perasaan kecurigaan kerana campur tangan pihak ketiga yang menjadi dalang dalam hubungan cinta kami...Alhamdulillah.. semuanya telah selesai.. Alhamdulillah...saya sangat yakin akan ketulusan cinta suami saya... dan begitu juga dengan dia... i love u sayang...


jangan pernah berubah ye sayang...saya selalu tujukan lagu ini buat mr hubby.. kami memang ditakdirkan untuk jatuh cinta... walaupun sejahat mana mereka cuba memisahkan kita, cinta kita tetap kekal dan semakin bersinarkan sayang..? pengalaman pahit kami telah berakhir... telah berakhir... kini kami mengejar bahagia... BAHAGIA.... ya.. BAHAGIA.....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...