Friday, January 27, 2012

hari yang sangat menggembirakan...

Assalamualaikum...hari ni buat briefing di ... Sangat mengujakan.... saya memang tak buat research tentang this company... kebiasaannya, setiap kali briefing, saya pasti akan buat research supaya saya dapat baca environment di tempat itu..

kali ni memang tak sempat... kerana kesibukan masa dan ke hulu hilir menyelesaikan kerja yang ada....kalau ikutkan badan saya memang sangat lepak...tambah malam tadi tidur lewat coz ambik anak serta meluangkan masa melawat atuk dan keluarga....hampir jam satu gak sampai rumah.. gedebak debuk jam 2 baru nak tidur... dan 6.15 dah bangun...

then bangun berkemas dan hantar tomei saya ke taska dan membuat pesanan pesanan ringkas untuk minta bantuan abah saya, kena minta tolong abah hantar tomei ke Palm Resort coz his golf course jam 9.. saya juga ada briefing jam 9.. so memang tak dapat nak hantar dia...

hantar je tomei, saya terus ke ofis dan siapkan keperluan briefing dan kami sampai di Propel tepat jam 8.30...jumpa dengan pengurus,beri salam perkenalan dan breakfast..

tepat jam 9 pagi saya memulakan sesi briefing seperti biasa... hari ni agak berbeza dengan hari hari yang lain kerana aura yang diberikan oleh staff disini amat amat positif... badan dan kepala saya yang tak cukup tidur ini mampu untuk bertahan.. masa yang diberikan kepada kami hanyalah 1 jam sahaja, tetapi keseronokan mereka mendengar celoteh saya ni membawa hingga ke jam 12.40 tengahari...

saya memang tak sangka mampu untuk berdiri dan mendapat audience yang sangat setia sehingga habis sesi tersebut..walah... kaki saya memang sangat penat kerana saya pakai heel... hahaha... itulah dia.. hinggakan saya membuka kasut kerana tak tahan penat...

nilah dia kasut yang saya pakai tu....pergh... penat sangat.. sampai saya minta izin tanggalkan kasut.. wakakaka... nak gelakkan diri sendiri... anyway.. saya sangat happy dan puashati sangat coz saya akan dapat  membantu warga propel johor bahru..memastikan mereka membuat perancangan harta dan pengurusan pusaka dengan lebih baik dan efektif..alhamdulillah....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...