Wednesday, January 18, 2012

rajin pulak...

Assalamualaikum... ermph.. bersawang sawang erk blog imahrahimah... hehehe... sibuk sangat... bila berkesempatan ni.. tak menang tangan nak update citer..

memula ni nak citer pasal breakfast... tomei saya tu... tomei saya memang susah makan early in the morning.. selalu lepas jam 9 pagi... ni punya la excited jadi anak murid yang betul betul taat akan gurunya...dia minta breakfast... sudahnya dia tak makan pun....

kebetulan saya ada kursus di tanjung piai, on the way balik sempat la singgah kat tepi jalan tu yang banyak jual buah buahan.... tadaaa.. inilah hasilnya...


hahahaha.. semuanya nak di goreng... pisang goreng... keledek goreng dan cempedak goreng... ermph... lama tak makan macam tu... tambah kalori.. hahaha... sudahnya saya dan mr hubby yang habiskan.. nasib baik tak buat banyak...licin satu mangkuk kami bedal....

dan sempat la jugak saya buat keledek bakar.. bakar dalam microwave saja...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...