Wednesday, January 18, 2012

tanjung piai....

Assalamualaikum, a few week hari tu saya ke tanjung piai... bekerja dan berkursus at the same time.. seronok bila dah lama tak jumpa kawan kawan lama... masa ni la kami berjumpa dan chit chat...

pemandangan yang indah di waktu petang.. guna BB saja..kamera bagi kat mr hubby..

kami berkampung di sini... yang tingkat atas sekali tu memang sangat cantik..ada koridor semua... nampak 
luas sangat..

on the way nak ke bilik saya....

walaupun kecil, sangat selesa...ok la tu.. saya dok sorang je... :) 

pemandangan dari bilik saya.... 

menikmati pemandangan indah sementara menunggu maghrib... :)

kelas pun bermula.... mentor kesayangan saya ni.. hahaha... idola saya... pembimbing saya.. guru saya... inilah dia.. En.Zulkfle bin Hj Abd Galib..

saya dengan mr J... hahaha... protege saya ni... saja je biarkan gambar ni jadi misteri... 

hari kedua...pembentangan kertas kerja... wah... masa ni memang sangat penat...rasanya macam rumah dah memanggil manggil...

 
sebahagian dari kami... terlupa nak ambik gambar beramai ramai... ni je yang tinggal masa kami ambik gambar...

on the way balik.... sempat la singgah ke kedai buah yang banyak terdapat di tepi jalan sepanjang jalan pulang...

saya sangat seronok di sini... walaupun penat... tapi bila sekali sekala berkumpul dengan kawan kawan lama, rasa kepenatan tu hilang.... 























No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...